יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

שער אלומיניום לגינה – מהם הפרמטרים השונים לבחירת שער מתאים?

השאלה הראשונה שיש לשאול עוד לפני בחירת השער היא האם אנו זקוקים לשער אטום שאי אפשר לראות דרכו כלום או לשער שקוף המאפשר הצצה אל חצר הבית.

שער אטום שומר על הפרטיות ונותן תחושת ביטחון גבוהה יותר. אם אתם לא מעוניינים שכל אחד יוכל להציץ אל הגינה שלכם, לראות את המכונית, את הבית וגם אתכם כאשר אתם מבלים בגינה, שער אטום מתאים לכם. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי חומר האלומיניום מאפשר עיצובים שונים ואפשר לשלב אותו עם חומרים אחרים כמו זכוכית וליצור שער שקוף במידה מועטה.

הפרמטר הבא הוא צורת הפתיחה של השער. צורת הפתיחה של השער מושפעת מהשטח והמיקום שבו נמצא השער. אם אין לכם מספיק מקום, שער הזזה הוא השער המתאים לכם, אם המקום מאפשר תוכלו לבחור בין שער עם כנפיים. יש סוגים שונים של שערים עם כנפיים, יש שערים הנפתחים עם שני כנפיים לשני צדדים, יש הנפתחים עם כנף אחת לצד אחד בלבד ויש גם שערים המתרוממים כלפי מעלה והם מתאימים גם לגינות עם שטח מצומצם.

יש להחליט מה עדיף, שער חשמלי או שער ידני. שער חשמלי הוא שער נוח מאוד, אך יקר יותר.  את השערים החשמליים אפשר לפתוח עם שלט גם מרחוק, כך לא תידרשו להגיע אל השער בכל פעם שמישהו רוצה להיכנס אליכם הביתה.

פרמטר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא התחזוקה. שערים מאלומיניום אינם דורשים תחזוקה, הם אינם מחלידים, הם לא צוברים קורוזיה ולא דוהים. אך אם תשלבו בשער חומרים נוספים, ייתכן ותידרשו לבצע תחזוקה שוטפת לשער.


מחפשים שער מאלומיניום? צרו קשר עם "מגן גידור ואחזקה בע"מ", אנו מציעים את כל סוגי השערים במגוון עיצובים וסגנונות.

אולי יעניין אותך:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית

האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה. יש...